Обрано бренд області
За ініціативи голови обласної державної адміністрації Олександра Корнійчука київська фірма «Бюро маркетингових технологій» провели дослідження та розробили можливі варіанти бренду області.
Бренд – це унікальна ідея, концепція, торговий знак – який представлятиме та виділятиме область серед інших, враховуючи їх географічні, економічні, соціальні, культурні та інші властивості.
З 19 вересня по 3 жовтня проводилось голосування за можливі варіанти бренду Хмельниччини. Так, за його результатами:
варіант №1 “Перехрестя стихій та історій” набрав 37,1% голосів,
варіант №2 Графічний знак – самобутній – 39,34%,
варіант № 3 Класичний гербовий варіант – 9,06%
варіант № 4 Найсучасніший з усіх варіантів – 14,5%.
Загалом у голосуванні за майбутній бренд області взяло участь 1159 жителів Хмельниччини.
Відтепер варіант № 2 можливий у подальшому використанні в акціях та проектах області.