Волочиська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2019 року

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», районною державною адміністрацією   проводиться відповідна робота.   

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядалося  на засіданнях колегії райдержадміністрації 13 лютого 2019 року та 23 травня 2019 року, видані відповідні розпорядження (№№ 146 /2019  та 423/2019) з конкретними пунктами та строками виконання, а також розглянуто на засіданнях виконкомів місцевих рад.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. З початку року проведено 12 засідань. Комісією розглянуто 12 звернень громадян Волочиського району, які  надійшли  від вищих органів влади.   

Згідно із затвердженим графіком  здійснено 76 особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації,  прийнято 370 громадян, з них першим заступником голови районної державної адміністрації проведено 24 прийоми. Прийнято 72 особи.

З початку року відбулося 72 виїзні прийоми громадян, прийнято 210 громадян. З них першим заступником голови проведено 23 прийоми. Прийнято 123 громадянина.                        

Станом на 01.01.2020 року до райдержадмі­ністрації надійшло 236 письмових звернень громадян, що на 10 звернень більше,   ніж за відповідний період минулого року.

Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до райдержадміністрації, це питання:

- соціального захисту (79%) - надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, призначення державної соціальної допомоги;

- аграрної політики і земельних відносин (16%) - отримання земельної ділянки в оренду, державного акту на землю, розрахунки за оренду паїв;

- комунального господарства (5%) - щодо ремонту та експлуатації водогонів,  ремонту доріг, електропостачання.

Райдержадміністрацією забезпечується проведення щомісячного “дня контролю”, у рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень (резолюцій), даних місцевим органам виконавчої влади, структурним підрозділам райдержадміністрацій, службам та організаціям району за результатами розгляду звернень громадян Офісом Президента України, головою облдержадміністрації. 

Згідно графіка роботи працює громадська приймальня для надання безоплатної правової допомоги громадянам, які потребують соціального захисту. За звітний період до громадської приймальні звернулося 198 громадян. 

Протягом  року надавалась правова допомога відділом «Волочиське бюро правової допомоги» Хмельницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, з питань земельного, трудового, соціального законодавства.

Крім того, з метою надання методичної допомоги в організації роботи зі зверненнями громадян, 22 травня 2019 року проведено тематичний семінар  в управлінні соціального захисту населення  райдержадміністрації. 15 жовтня 2019 року  проведено  навчання з   працівниками, відповідальними, за ведення діловодства по зверненнях громадян в структурних підрозділах  райдержадміністрації, на якому були розглянуті актуальні питання  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування», затвердженої постановою КМУ від 14.04.1997 № 348.

У райдержадміністрації функціонує  гаряча телефонна лінія «Запитай у влади». З початку  року нею скористались 36 осіб, що на 5 осіб менше, ніж за звітний період минулого року.  

Райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті   узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

 З метою покращення інформування населення    встановлено інформаційні стенди, на яких розміщено нормативні акти з питань розгляду звернень громадян, зразки заяв і звернень, графіки особистих, виїзних особистих прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, роботи «гарячої» телефонної лінії «Запитай у влади».

На контролі розгляд письмових звернень та  проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів  війни,  дітей війни, осіб, які постраждали від аварії Чорнобильської АЕС, переселенців, учасників АТО та ООС.  

Зокрема, надано курс психологічної реабілітації учасникам АТО Слободі О.М., Цимбалюку В.О., Мельнику А.П. в санаторію «Райдуга» вартістю 30 тис. гривень; Король О.В., учасника АТО, жителя с. Бубнівка, забезпечено  путівкою на санаторне лікування в  м. Хмільник,  Мазур Н.Г., жительці с. Копачівка, інваліду ІІ групи, надано крісло - стілець,  придбано житло  учаснику АТО Білінському А.М. вартістю 1 млн. 4 тис. грн; інвалідам загального захворювання придбано 15 скутерів на суму 1 млн. 066 тис. 215 грн та інше.

Малозабезпеченим громадянам з коштів районного бюджету надано одноразову матеріальну допомогу на суму 149 500 гривень.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі в керівництва районної державної адміністрації. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора