ДПС розвінчує міфи про фіскалізацію!
Міф №3 - ДЛЯ ВИКОНАННЯ НОРМ ЗАКОНУ ПОТРІБНО ВСІМ ПІДПРИЄМЦЯМ КУПИТИ «ЗАЛІЗНІ» РРО АБО ВСТАНОВИТИ ПРРО ТА ПЛАТИТИ ЗА ОБСЛУГОВУВАННЯ, НАЙМАТИ ОКРЕМО БУХГАЛТЕРА.
ДПС розробила абсолютно безкоштовно програмне забезпечення, яке працює з 1 серпня и близько 50 тис. підприємців скористалися вже цим сервісом.
Програмне рішення від ДПС – дуже легке та доступне, не потребує спеціальних знань. Просто встановлюєте його на свій смартфон і починаєте працювати!
Міф № 4 – ЧЕРЕЗ ВЕЛИКИЙ ОБ’ЄМ ДАНИХ (ЧЕКІВ) ВІД ПРОГРАМНОГО РРО СЕРВЕР КОНТРОЛЮЮЧОГО ОРГАНУ НЕ ВИТРИМАЄ.
З моменту запровадження ПРРО (01.08.2020) зареєстровано 54 тисячі ПРРО та більше 70 млн створених ними документів (в середньому близько 20 млн чеків щомісяця). Жодних технічних проблем, пов’язаних із обсягами трафіку та зберіганням інформації, не відбулося і не відбудеться.
ДПС має достатній досвід створення та адміністрування великих баз даних загальнонаціонального масштабу і впевнено впорається з адмініструванням ПРРО
Міф № 5 – РРО – ЦЕ НАДТО ОБТЯЖЛИВО ДЛЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ, ОСОБЛИВО ДЛЯ ФОПІВ-СПРОЩЕНЦІВ. НАЯВНІСТЬ РРО ПОТРЕБУЄ НАЙМУ БУХГАЛТЕРА.
Сьогодні РРО використовують 82 тисячі ФОПів, з них 24 тисячі перебувають на спрощеній системі оподаткування, в тому числі 18 тисяч – на ІІ-й групі єдиного податку.
Щонайменше 5 тисяч ФОПів-«єдинників» з числа тих, хто використовує РРО, не мають найманих працівників.
РРО не створює жодних проблем для легального ФОПа.
Відеоурок як зареєструвати ПРРО:
https://bit.ly/365wBOd