Волочиська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Засідання Громадської ради при Волочиській райдержадміністрації

Дата: 18.01.2019 14:43
Кількість переглядів: 980

Сьогодні відбулось чергове засідання Громадської ради при Волочиській районній державній адміністрації. На порядку денному підведено підсумки роботи Громадської ради за 2018 рік. У своєму слові голова громадської ради В.Петрук довів до присутніх інформацію про проведену роботу протягом минулого року та зупинився на окремих питаннях, які потребують вирішення та контролю і у 2019 році. Також, Володимир Олександрович зауважив, що 16 січня на офіційному сайті обласної державної адміністрації розміщено повідомлення ініціативної групи з підготовки установчих зборів щодо формування Громадської ради при Хмельницькій обласній державній адміністрації. Оскільки завершується термін виконання повноважень діючої громадської ради установчі збори щодо формування нового складу Громадської ради при Хмельницькій обласній державній адміністрації відбудуться 5 березня  2019 року. Громадська рада, як тимчасовий консультативно-дорадчий орган утворюється для сприяння участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики. До складу Громадської ради можуть бути обрані представники гро­мадських об’єднань, релігійних, благодійних організацій, творчих спілок, про­фесійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів масової інформації, які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України. Склад Громадської ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства. А тому, прошу розглянути дану інформацію членами Громадської ради при Волочиській райдержадміністрації та врахувати, що прийом документів здійснюється з 17 січня по 1 лютого 2019 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора