Забезпечення оперативного розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування є головним завданням Центру
Хмельницький обласний контактний центр (далі – Центр), як суб’єкт Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади, створений у 2012 році. Головною метою створення є удосконалення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, забезпечення оперативного реагування на проблемні питання життя населення, які порушуються у зверненнях, якості підготовки та прийняття рішень з порушених питань, створення необхідних для реалізації своїх законних прав та інтересів, додаткових умов для забезпечення громадян інформаційно-консультативною інформацією, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування жителів області про пріоритетні питання державної політики.
Головним завданням Центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним телефонним номером та через мережу Інтернет.
Завдяки налагодженій співпраці, з початку створення Центру, спільними зусиллями було опрацьовано більше 50,0 тис. звернень громадян, підприємств, установ, організацій, з яких близько 10,0 тис. у 2018 та близько 2,7 тис. з початку 2019 року.
З метою дотримання позитивної тенденції у кількості опрацьованих спільними зусиллями звернень, про роботу Урядової «гарячої лінії» можна дізнатись, зателефонувавши за номером телефону 1545 і роботу Хмельницького обласного контактного центру за номерами телефонів 0 800 50 88 99 та +38 0382 65 90 80.